Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 Bangles Nederland 
Author Message
Bobcat Wannabe

Reply with quote
Post Bangles Nederland
Bangles Nederland
Image

Het is dubbel zoveel liefde met Bangles Dames unieke interpretatie van het oneindigheidssymbool. De iconische knoop wikkelt zich rond het asymmetrisch geplaatste midden om de sterkte van de verbinding aan te duiden. Deze unieke zilveren infinity knooparmband is de perfecte weergave van een onbreekbare band en een stijlvolle nieuwe toevoeging aan je armbandcollectie. Als oneindigheid niet genoeg is, probeer dit stuk dan te stylen met andere op oneindigheid geïnspireerde stukken om de boodschap te versterken en een statement-look te creëren.

Kies voor stijl met onze Bangles Heren, exclusief met de hand afgewerkt. Gemaakt met inventiviteit en gedragen met verbeeldingskracht, is de slanke en slanke sterling zilveren armband minimaal gedetailleerd met onze klassieke logobalsluiting. Laad het met je persoonlijke bewerking van maximaal 30 betekenisvolle micro-hangende bedels uit de collectie, inclusief de Bangles Goedkoop My Safety Chain-bedel en de Pandora Me My Spacer-bedel, om je verhalen precies te bewaren waar ze horen te zijn - dicht bij jou. Pandora Me-armbanden zijn slanker dan Pandora Moments-armbanden en zijn alleen compatibel met Pandora Me mini-bedels.

Bangles Nederland De altijd populaire, met de hand afgewerkte sterling zilveren armband is nu verkrijgbaar met een 14K gouden sluiting. Licht, flexibel en veelzijdig - stapel hem met de geheel zilveren armband en je persoonlijke collectie bedels om een ​​trendy look te creëren.

Fri Apr 09, 2021 4:03 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]